Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3saattir uyumuyo. Bi türlü derin uykuya geçemedi. Kısa kısa uyuyup uyanıyor hep. Ayrıca aşşşşır hareketli bi sn bile durmuyo eli kolu normal bi durum mu bu? 12den beri girmediğimiz pozisyon kalmadı saat oldu 3 hala ışıl ışıl bakıyo etrafa. Hareketliliğine çok kafamı taktım. Sırt üstü beşiğine yatırdıgımda da böyle kendi kendini uyandırıyo sürekli ne gündüz ne gece uykumuz kalmadı.