umayinci34 Bebeğim 47 günlük anne sütüm yetersız olunca mama ile takviye edıyordum son 1 haftadır hip mama verişimde direk kakasını yapıyor normal mı
hamcokelek33 umayinci34 hipp palm yağı içeriyor diye hiç kullanmadık. Aptamil ve sma kullanıl ama sma comfortu tek geçerim ne gaz ne kabızlık hiçbir şey yapmadı. Doktorunuza danışın onu deneyin isterseniz
umayinci34 goldengate kakası sarımsı normal pütürlü gibi ishal gibi değil ıkınıyor gaz cıkarırken üstten değilde alttan ıkınınca kakasını yapmıs oluyor ve 2 gündür her mamayı verişimde kusuyor
mervembulut umayinci34 hipp mama kusturuyor bizde her yediğinde kusturdu doktorumuz başka mamaya geçirdi bence mama değişikliği deneyin
umayinci34 mervembulut kilo alımı nasıldı hip kullanırken biz 12 gündür hala 4.5 kıloda kaldık normal mı
mervembulut umayinci34 hip doyurucu bir mama değil benim bebeğime yaramadı doktor tavsiyesi ile Sma comfort kullanmaya başladık gazına da iyi geldi ayda 1260 gram almıştı hipi bırakınca