dbanutkl benim kızımda 3 ay sonra 3 yaşına giricek resmen yapışık gibiyiz, anne annem anneecim bütün gün böyle hatta insanlara durup durup bazen birine gidip ben seni sevmiyorum annemi seviyorum diyo. Bazen mesela ben kızıma kızayım eşim dönüp bana kızma desin dönüp babasına kızar. Asla benden başka biriyle uyumaz mecbur kalmadıkça mesela küçük kardeşi var 6 aylık onu ben uyutayım seni baban uyutsun diyorum kıyamet kopuyor. Biz başka bir sebepten psikoloğa götürdük normal olduğunu söylemişti sadece babasıyla bol bol başbaşa aktivite yapmasını önerdi bide