Minniemouse12131415 Emzirirken dişine implant yaptıran var mı acaba? Kurtarılamayacak bi dişim var, implant yapılması gerekiyor. Bebeğim daha 2 aylık, sıkıntı çıkmazsa 2 sene emzirmeyi düşünüyorum. 2 sene bekleyemez bu diş. Bitik halde. Napıcam bilemedim?? 😞😞😞
sengul5334 Minniemouse12131415 emziriuroum bende inlmipant yapılacaktı bana sonra sorun olmaz demişti doktr tabii yinede bilemem
bsr1995 Minniemouse12131415 ben 3 gün önce yaptırdım antibiyotik kullanımı ve parola izin veriliyor emzirmeden hemen sonra ağrı kesici ve antibiyotiği ayarlarsanız daha iyi olur… bnde emziriyorum mahvoldum parol pekte ağrıyı kesmiyor malesef, hiç yoktan iyidir tabi…
merikmom Yaptıran arkadaşlar çok acıyor mu bana da yapılacak cesaret edip gidemiyorum ben de emzirmeyi bahane edip kaçıyorum korkudan 😢