Kızlar kuaföre gidesim gelmedi saçımın kahkül kısımlarını açmak istedim geçişler rengi iyi de dipler turuncumsu bişey oldu az biraz anlıyorum da tam olarak ne yapmalıyım küllü kumralla dipleri mi boyasam yoksa cila kapatır mı mor şampuan denedim işe yaramadı