3kedili2bebekli esmaberil serfayi ilk defa duydum ama baybay çok tehlikeli bitkisel deniliyor asla değil siz nasıl uyuyamadiginizda uyku ilacı almiyorsaniz bebeğinize de bunu yapmayın uyumama sebebini bulun yoksa 3-4 yaşına geldiğinde karaciger enzimleri neden yükseldi diye doktor doktor gezerseniz
Minikbirprenses esmaberil doktora sorduk baybay kullanabilirmiyim diye kullan dedi aldık fakat bizde huzursuzluk yaptı.cok uykusuz geliyor dalamiyor ağlıyor ağlıyor bizde ters tepti
esmaberil @“3kedili2bebekli” bunu bilmiyordum bize eczane önermişti bay bay ı diğeridebitkisel diyolar ama içeriğini nasıl araştorabilirim ki sağlıklı olup olmadığına bebeğim gündüzleri uyumuyo asla her yolu denedim ama yok