Pehlivan_35 ben yazın başlayacağım bana göre var çünkü çiş kaçırdığında falan yıkamam gerekiyor , kışın hasta olma riski daha yüksek yazın halıları falan kaldırıp öyle düşünüyorum yani şuan yapamam 26 aylık bu arada söylüyor çişini 20 aylıkken falan yaptı bi kaç kez lazımlığa ama devamı gelmedi ben de zorlamadım zaten