gokceumaycvk Son bir haftadır emdijten sonra gazını çıkarmıyor. Sırtını ovuyorum masaj vs ama tık yok
brfnbt gokceumaycvk benim bebeğimde öyleydi gaz bağırsaklarına iniyordu bu sefer de gaz sancısı çekiyordu biraz büyüdükten sonra kolayca çıkarmaya başladı
evolution gokceumaycvk benim bebeğiminde geceleri uyurken gazı asla çıkmıyor. o yüzden 1,5 aylıktan sonra bıraktım çıkarmayı. Gündüzleri çok kolay çıkarıyor.
brfnbt gokceumaycvk gaz damlası ve prebiyotik kullanmıyorsanız doktorunuza danışın baya yardımcı oluyor
gokceumaycvk brfnbt kullanıyoruz ılık duş fln da yaptırıyorum ama 2 gündür çok huysuz sanırım atak haftasından
brfnbt gokceumaycvk olabilir atak haftaları zor geciyor şuan dört aylık huyu suyu değişti çocuğumun resmen