Kızlar benim oğlan 13 aylık olmak üzere bayadır tutunarak oturup kalkıyor yürüyor 10-15 saniye kendisi ayakta duruyor ama bi türlü adımını atamıyor ya bunun için destek vermem yapmam gereken bişey var mı yürümeyi öğrenmesi için sizin bebeler ne zaman yürüdü?