tatlibirannecikk doğum kilosunun 2 katı ise herkesi boşverin olması gereken budur zaten olumsuz bir durum olsa doktor müdahale eder. Kilolu bebek iyi bir şey değil ailecek bebeklikten itibaren kilo problemi yaşıyoruz. Bebekken çok yemeye alışan bebek sonrası içinde çok yemek isteyebilir, kilo problemi yaşayabilir. Kilolu bebek demek sağlıklı bebek demek değildir. Her şeyin fazlası zarar. Benim bebeğim de çok tombul bende ileride kilo problemi yaşar mı benim gibi ailemiz gibi diye korkuyorum. Versem çok yiyecek ama ben ideal olanla sınırlıyorum. Siz de çok fazla verip bebeğin midesini genişletmeyin çok yemeye de alışmasın.