Bebem 22 aylık oldu. 1 yaşa kadar çalışmadım. 1 yaşından sonra başladım işe, ama çoğunlukla evden çalıştım. Arada ofise gittiğim günler elbet oldu. Annem baktı hep kendi evinde
Bugün de rutin olarak yine bebemi almaya annemlere geldim ve ilk defa bebeğim beni hüzünle karşıladı. O yaramaz, dur durak bilmeyen halinden eser yoktu. Baktı baktı sarıldı. 10 dk kesintisiz böyle sarılarak oturduk. Ki normalde kucağımda bile durmayan hareketli bir bebektir. Biraz daha konuşup üstüne gitsem inanın ağlayacaktı, dudaklarını büzdü hep
Ve ben ilk defa o kadar kötü hissettimki kendimi. Sanki 1 ay ondan uzak kalmışım da almaya gelmişim gibi hissetim inanın
Neden böyle oldu ya
Aklı mı eriyo daha fazla yani böyle çok kötü hissettim bugün kendimi :(