japonbebe maalesef gaz damlası önerilebilecek bir şey değil arkdaşım ya resmen ona bebeğin kendi karar verecek bana da doktorlar da eczacı dostlar da böyle söylemişti aynen de öyle oldu. Benim ikizlerim birine nurse iyi geldi (güzel bir markadır) diğerine relactaz iyi geldi. Ben yanı sıra da probiyotik kullandım o aylarda.