rabiay2 Merhabalar,sezeryan doğum yapalı 5 ay oldu fakat dikiş yerimde belli bir kısmında şişlik oluştu. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
rabiay2 Evet ondan korkuyorum açıkçası,bir de baskı mi oldu acaba diye düşünüyorum. Randevu aldım bakalım inşallah enfeksiyon değildir 😐 biyb
annevebebegiii__ rabiay2 benimde öyle 2 sene olacak yani bence o doktorun dikiş atması ile alakalı nasıl attı dikişi
rabiay2 Estetik dikiş attı. Fakat 3 gündür falan var bu şişlik yani öncesinde yoktu. Bundan kaynaklı da endişelendim 🤦doktora gittiniz mi hiç peki? annevebebegiii__
annevebebegiii__ rabiay2 benim ilk zamandan beri var ve gittim doğumdan sonra baktı onun attığı dikiş boncuklu dikişti normal olarak kabarık kaldı sizinki sonradan olmuş gidin gösterin