UrbanMom
Kaç aylıktı hatırlamıyorum benim oğlum avm de gördü bu kontrollü şekilde bindirilenler . Önce binmek istedi bizde tabiki bindirdik . Ama sizin dediğiniz gibi korktu ağladı inmek istedi . Daha sonra birdaha hiç binmedi ama gördü park da gittiğimiz yerlerde . 2 yaş büyük kuzeni var ona aldılar oğlum da istedi doğum günüydü zaten bizim de almak aklımızda vardı . Beğendiğimiz modeli aldık , direk bindi kullandı korkmadı . Oğlum şuan 3 yaşında bence zamanla alışacaktır bizde korktuktan sonra ekstra birşey yapmadık kendisi direk kullanmaya başladı