bugün doktora gittim aynı ilaçları verdi birde oturma banyosu söyledi ilk defa böyle büyük bi çatşak gördüm bebekte dedi 😔 aileden genetik oluyomus öyle söyledi,ömür boyu devam edermiş simdi ilaçlarla gecer ama 1sene 2sene sonra gene olabikir bununla yaşamayı öğrenicek asla kabızlık yapıcı seyler yemicek dedi. hepinize cok tesekkğr ederim hanımlar,rabbim bütün cocuklarıma öncelikle saglık versin🌸🌸