yasesee Ya bebeğim 2 aylık D vitamini kullanıyorum sabah veriyorum 7:30-8:00 arasında ne zaman versem asla uyumuyor uyku akıyor gözlerinden ama asla uyuyamıyor sizde de böyle bir etki yaptı mı uyku problemi yaşadınız mı
1tosbikinannesiyim yasesee öğleden sonra verilmesi daha yanlış diye biliyorum ben yani kullanım doğru gibi yine de doktora sorun isterseniz
yasesee Evet evet sabah verin dendi bana ama bu sefer uyuyamıyor taa akşama kadar uyutmaya çalışıyorum uyumadığı için de daha çok ağlıyor huzursuz oluyo