papatya_17 Kızlar oğlum 2 yaşında geceleri sürekli üstünü açıyor bazen uyku tulumu giydiriyorum bazen de normal pijama üstüne de peluş kalın battaniyesini var onu örtüyorum sizce üşüyor mudur sürekli çişi geçiyor evin içi de genelde 24 24.5 arası değişiyor
adaatuna papatya_17 22-23 derece ev 1 tog uyguntulumu içieine uzun kollu üst giydiriyorum (kolsuz uyku tulumu çünkü) üşümüyot öyle
aylnnnn papatya_17 benimkiler de 2 yaş olmak üzere Eylül ekim gibi battaniye örtüyordum. Gece uyandığında ensesini ya da göğsünü kontrol ettiğimde artık biraz soğuk olduğunu fark ettim. bebek yorganı kullanmaya başladım. Bizim ev de 24 derece. Siz de kontrol edin soğuk değilse battaniye ile devam edin bu sefer de terlemesin 🌸
Bsraa0809 Evin ısısı normal bence üşümüyordur, benim oğlumda 2 yaşında uyku tulumu giymek istemiyor üzerinide hiç örtmez ama üşümüyor. Gece uyandıkça ince bir penye battaniye örtüyorum ,kontrol ediyorum vücudu gayet sıcak oluyor