evremoz aynenbenim kendini konuşarak ifade edemeyen ve henüz bezi bırakmamış bir çocukla, küçük bir bebek aynı anda zor bence. Büyük olan konuşarak derdini söylerse bez sorunu yoksa onunla iletişim kurup anlaşabiliyorsanız bu sizi biraz daha rahatlatır.