pamukanasi Biz 5 ay 1 haftalık olduk. Hemşire bebeğimin boyunun kilosunun gayet iyi olduğunu söyledi. Şimdi başlama 2-3 hafta sonra tadımlara başlarsın dedi yani tam 6 ay olduğumuz zamana denk geliyor. Sizler ne zaman başladınız?
EgeM24_ pamukanasi hemşire ye göre hareket etmeyin Dr nuza göre hareket edin bence ,5 6 aylıkken kontrolünde başlamaya hazır demişti başlamıştık 6ya yakın bir zaman dı sanırım
sevbur2305 pamukanasi bizde 5 ay 10 günlük olduk daha başlamadık ara ara gün içinde mama sandalyesine oturtuyorum deneme amaçlı yemeğe ilgisi var ama bebek kendini hazır hissettiğinde başlamak gerektiğini biliyorum
dor_25 pamukanasi 5 buçuk aylıkken 3 gün kuralıyla tadımlara başladım şu an 6 aylık yavaş yavaş karıştırarak vereceğim
istanbul12 pamukanasi oğlum 5 ay 23 günlük 2 gün önce kabakla başladım benimkinin de kilosu boyu yerinde ama doktorum yavaştan tattırabilirsin dedi o yüzden 3 gün kuralıyla gidiyorum şuanlık
cansu2727 Arkadaşlar merhaba soracak kimsem yok internette de herşeye güvenemiyorum tecrübeli anneler sizlersiniz sorun ek gıda 6 aylıkken neyle başladınız neyi nasıl yedirdiniz 3 gün kuralı tam anlamı nedir ( tercubeli annelerden bilgi en güzelidir)