H12345 Hanımlar ıkı diyetisyen eşliğinde 14gunlük kamp var bayada yoğun sonuçlar aldıran bir sayfa Benımde dıyete başlamam ıcın bir moral destek olur mı acaba diye düşünüyorum katılmak ıstıyorım Daha önce katılıp verım alan var mı böyle şeylerde ?
H12345 pinargururr nasıl memnun musunuz kilo verebıldınız mı acaba Yoksa çoklu grup olduğu ıcın karışıklık ne bılım karmaşa oluyor mu
annesinintatlisi Ya ben hiç memnun kalmadım öyle kamplardan. Herkese aynı liste veriliyor öyle bireysel olmuyor o da sıkıntılı geliyor bana biraz. Bence burda insanlar kendi arasında grup kursa daha mantıklı olur
pinargururr Doğru kişiyle çalışmak lazım benim diyetisyenim herkese kişisel liste hazırlıyor mesela herkesden de öğün fotoğrafı istiyor