11 kilo 77 cm 10 aylık geceleri 6 numara prima kullanıyorum. gündüzleri sleepy 5 numara kullanıyorum geceleri taşma yaşadığımız için primaya geçtik gece için. ama yine taşıyor. bez çok dolu olmuyor ama yandan belinden ıslanıyoruz hemde şarıl şarıl. cırtlarını da güzel takıyorum niye böyle oluyorum nolur çözüm :(