Normal de de ansiyeteleri olan biriyim çok takarım kurarım kafamda salak saçma. Şimdş bebeğim doğalı 1 ay olacak erken doğdu yoğun bakımda yattı iyice arttı vesveseler. Aklıma sürekli kötü düşünceler geliyor bebeğimin sağlığı ile ilgili benim gibi olanlar var mı kafayı yemek üzereyim