dilhun benim bebeklerden biri alerjik olduğu için ben Philips marka aldım nemlendirici ve temizleme bir arada çok memnunum sürekli temizliğini ve bakımını yaptıktan sonra ne işin kötü yorum yapmışlar ki resmen bizim bile uyku kalitemiz arttı. Sadece ben o filtre de tozları gösteriyorlar ya öbek öbek 2 hafta da ona çok şaşırmıştım bugün 2. Haftam bakayım dedim yok denilecek kadar azdı.