aysss001 6 da emdi 7 de uyudu 8 buçukta uyandirmaya calistim olmadi ama o sekilde bi 15 dakka emdi sonra gaz cikarttim gozunu bile acmadi Ve geri yatirdim suan saat 10 hala uyuyor tık yok napmam lazim Suan 2 aylik olmasina 5 gun var
2_oglanannesi aysss001 acıkınca kendi kendine uyanıyorsa 6 saate kadar uyandırma. Doktor 40 ından sonra bana böyle dedi. Acıkınca uyanan bebekse 6 saate kadar elleme diye. Zaten birinde bi gaflet uyandırdım ağlamaktan helak oldu emmeden uyumuştu
aysss001 2_oglanannesi acikinca uyaniyor onda sorun yok ama gogusler doluyor sonra tazyikli icince kusuyor napicam bilemedim emzirme araliklari uzarsa sut azalmazmi
pag aysss001 Benimde öyleydi sütümü biraz sağıp öyle veriyordum tazik olmayınca gaz azalıyordu daha az kusuyordu ,şimdi 7 aylık olacak hiç uyumuyor gece emzirmekten göğüslerim sarkıyor 😂😂
2_oglanannesi aysss001 ya lansinohun slikon süt toplayıcısı vardı ikinci oğlumda onu kullandım emzirmek acayip rahat olmuştu. Sütü bir kaç dk da sağıyordu öyle emziriyordum hafifliyordu akışı. Veya elinizde lavaboya biraz sağım yapın. Hızlı akışlı süt gazda yapıyor