uakbn0_0 62 ile hamile kalıp 90 la doğuma gidip 17 kiloyu ilk 5 ayda vermiştimm simdiii -3 gitti eliptik bisiklet ile 😮💨 zorlu bir sürec 4 aydır aynı kilodaydım her gün 30 dakika eliptik yapıyorum spor salonuna gidemiyorun bebisimi bırakacak annem var o da bebegimin dilinden anlamıyor 😞 çözümü böyle buldum sanırım ilk kez doğumdan sonra 60 lı kilolara düştüm tabiki ekmeği tamamen kestim beni çok şişiriyor dengeli tabak olusturmaya calısıyorum bebişle de zor oluyor arada onun ek gıdalarından tırtıklıyorum öğün oluyor😀
Miraay_123 uakbn0_0 bende 57 ile hamile kalıp 65 le doğuma girdim ve şimdi kızım 2 yaşına basacak artık rahatım kilo vermek istiyorum ekmeği kestim Aralıklı oruç ve evde sporla destekliiyorum akşam 7 den sonra hiçbir şey yemiyorum gerçekten çok hafifliyorum şekeri de kestim sabah 12 de kahvaltıdan sonra Leslie yapıyorum 35 dk sonra tarçınlı kahve içiyorum iştah kesiyor 6 bucuga kadar bişey yemiyom akşam yemeği yedikten sonra tekrar 35 dk Leslie sonra yeşil çay içiyorum sabah 12 kadar sadece bol bol su içiyorum
kokum Bende 62 ile hamile kalıp 96 ile doğuma girdim oğlum 26 aylık bu yaz 69 u görmüştüm ama simdi tekrar 76 oldum yazdan bu yana dünden beri bende ekmeği tamamen kestim. Kahvaltı yapmıyorum akşamda oğlumla roman havası oynuyorum yarım saat umarım bende 65 e düştüğümü görürüm 🥰 size de sağlam bir irade diliyorum
uakbn0_0 kokum ayyy insallah ya darısı vermek isteyen herkese 😊 roman havası çok iyiymiş işe yarıyor mu peki iyi hissettiriyor mu
kokum uakbn0_0 Evet hem eğleniyoruz sabah 2 kilo düşmüş sabahları sirke limon su karıştırıp içiyorum ödem kısmı hızlı gidecek umarım sizinde istediğiniz kilo hemen gelir 🥰
uakbn0_0 Miraay_123 leslie çok iyi ben bekarken baya incelmiştim 20 günde 3 mil yapıyordum günde 10 bin adım atıp saglıklı besleniyordum suan ise öyle bi vaktim yok 10 bin adım atamıyorum sezeryandan dolayı bi tık göbeğim sarkık ne yapmam gerek geçer mi sporla bilmiyorum
elifbzk Bende 63le hamile kaldım 93le doğuma girdim. İlk aylar güzel gitti şuan bebeğim beş aylık 75, kilo falanim ama tıkandı daha veremiyorum çok moralim bozuluyor kıyafet konusunda bisey bulamıyorum kendime
uakbn0_0 elifbzk zaten en çok kıyafet konusu sinir bozuyor büyük beden bişey almak bile istemiyorum kendime o yüzden vermek istiyorum youtube ta çok iyi cardio yaptıran videolar var vaktiniz varsa eger bi deneyin derim challenge lar çok iyi yağ yaktırıyor
hangimizsevmedik Grow with jo videoları var. Leslinin hızlandırılmışı gibi düşünün daha çok kalori yaktırıyormuş. Ben de başlamadım henüz. Doğum yapalı 6 ay oldu bir şey olur mu acaba dilikişlere filan
Miraay_123 hangimizsevmedik Heh bende ondan yapıyorum işte çok çok iyi bende bı tane Instagramda bı tane kadın vardı merve demirkapan sanırım ondan gördüm kadın hep o sporu yaparak zayıflamış
uakbn0_0 hangimizsevmedik o beni çok yorar gibi geliyor eliptikte yoruyor belki ileride yaparım hamlaşmışım
hangimizsevmedik Miraay_123 dün diyete başladım bakalım haftaya da spor eklerim inşallah. 81 kiloyum çok mutsuzum 😞
Miraay_123 hangimizsevmedik Hiç üzümle verirsin inşallah yeterki kendine güven sonrasi geliyor bende iki geçedir bozuyorum ama gündüz hafifletiyorum 1= kilo fazlam var vermek istiyorum