asao Aranızda bebeğine yada cocuguna doktor yönlendirmesiyle raporlu mama kullanan varmi var ise kullanım nedenleri ney oldu
meeerve asao başlayalı 15 gün falan oluyor bebeğim prematüre doğdu gelişimi güzel fakat yaşıtlarını yakalasın diye doktor tavsiyesi ile başladık 2 ay kullanacağım
gunes1924 Prensesannesi32 kilo alımına yardımcı oldumu ? Birde hangi marka kullaıyorsunuz adını öğrenebilirmiyim
meeerve nededinsen_ 15 aylıkken başladık şu an 17 ay 10 günlük 20 gün daha kullanacağız. 1660 gram doğdu
gunes1924 meeerve kilo alımına yardımcı oldumu benim kızmda 16 aylık ek gıda sevmiyo zayıf birde hangi marka kullanıyorsunuz
meeerve gunes1924 meyveli olanları sevmedi İnfatrini kullandım sade olanından 2 ay sadece 1 kilo aldı
ikiztanelerim asao ben kullanıyorum kızım zayıf olduğu için. İçimde bolca vitamin ve mineral olduğundan yemese de değerleri düşmesin diye kullanıyorum. Kilo alımına az da olda kattkısı oldu