Begum16 Premsesinnannesi dr a götğr canım gözü damla olmadan geçmez ve cocuga cok ağrı yapar göz ağrısı cok kötü oluyor yasadınmı hiç bilemiyorum kızımda oldu hiö durmadan agladı taki damla döktük oyle rahatladı sustu
Durukaninannesi Premsesinnannesi benim bebeğim 1 aylıkken aynı dert vardı ve de hırıltı vardı 46 günlük hırıltı hala vat ama öksürük geçti 1 hafta sonra doktora götürdüm normal dedi goz capaklanmasi da anne sütü ile sildim anında geçti dene istersen anne sütünden zarar gelmez
Ervaeslm Benim kızımda iki aylık aynı sorun var suan antibiyotik,öksürük şurubu,göz damlası kullanıyoruz doktora götürmenizde yarar var