Pamukhanim_ busraaegemen ben 40 ı’m çıkınca oldum ama bana benimki anormal gelmişti emziren birisi geç olur veya emzirme biri ve olur dendiği için
orazgil İlk kızımda 9.ayda oldum. İkinci kızımda 12.da oldum. Oğlumda ise daha olmadım (yarın 11 aylık). İlk 1 yıl olmamak normalmiş.
kuzucuk24 orazgil vay be ilk defa bu kadar uzun süre duydum. Bende 40ından sonra 1 ay içinde geri oldum
laylaozdemrr 3 yıl adet olmadan iki çocuk doğruan arkadaşım var emziriyor musunuz ? Benim hemen 40 ım dolduktan sonra âdetim başlamıştı
zweifachmama busraaegemen ilk ve ikinci doğumum (ikiside kız) 40 çıktıktsn bi ar sonra oldum oğlum 5 ayına girince oldum daha yeni ve adet olmadan bir hafta önce aşırı çok adet ağrısı çektim beş gün boyunca ilk defa böyle bişey yaşadım. ( 3 üde vajinal doğum buarada)
deryadeniz06 3 bucuk ay sonra oldum ama regl gibi degildi bu resmen kanamam daha az geldi ama hala lekelenme oluyor 10 gun olcak
Angel0507 busraaegemen emzirme varsa emzirme sonlandirdiginiz zaman olur ben doğum yapalı 2 buçuk sene oldu emzirmem var hala olmadım
Oguuu26 40ımdan sonra az az oldu tam anlamıyla 4 ay sonra oldum diyebilirim ama ne olmakkkk tonlarca kan kaybettim sanki 🤔