Herkese hayırlı akşamlar diliyorum. 14 aylık bebeğim bu sabah burun akıntısıyla uyandı 😢 Sürekli hapşırıyor ve burnu çok dolu harıl harıl akıyor. Fizyolojik serum yapmaya başladım ama zor yapıyorum yaptırmak istemiyor. Onun haricinde Nebulizatör ile hava versem uyurken iyi gelir mi? Başka neler yapabilirim evde ? Daha da ilerlerse yarın hastaneye gideceğiz. Öksürük ateş yok çok şükür 🙏