elcinbys Bebeğim 4 aylık dişleri çıktı alttan 2 tane ondan beri göğüsümü ısırıyor artık göğüsüm yarılmış ve kanlı duruyor içi emzirmekte çok zorlanıyorum her emdiğinde çekiştiriyor 😔 emzirmek eziyet gibi oldu başına gelen var mı ne önerirsiniz ?
nnoktaa elcinbys tahinin üzerinde biriken yağı deneyebilirsiniz. Bir süre bekletin sonra yıkayıp emzirin. Şifa olur inşallah
cinarkusunannesii ben çenesini hafif aşağı bastırıyorum ısırınca, yoksa benim oğlan da çok yapıyor, göğüs ucu yarasından çok çeken biri olarak ben en son instagramda mucize kapak diye bahsi geçen bir ürünü aldım, baya memnun kaldım, tavsiye ederim sürekli takın ama 🌸
TerazivedevrN Kantaron yağı. Yenidoğan döneminde denemediğim şey kalmadı bana tek şifa olan kantarondu
dytbusraslan Bende de o yarıkları fitokrem ve hametan ikilisi çok iyi geçirdi özellikle fitokrem, kantaron susam yağı fln hiçbiri fayda etmedi
pink9 Kızlar Bn de lansınoh krem şurup şurup göğüs kalkanı takıyorum ama kalkandan dolayı bugün basımda kırmızı benekler oldu ne yapabılırım
dytbusraslan elcinbys evet emzirdim çok acı verici oluyor ama silip emziriyordum. Ama artık iyileşti çok şükür. Dediğim gibi ben en çok fitokremden fayda gördüm. Umarım siz de görürsünüz çok acı verici bir şey
elcinbys durummkizim bende sürüyorum fakat her emmede yara açılıyor onu nasıl yapacağım bilmiyorum iyileşmiyor bir türlü
elcinbys piyanistbanabirak normal bi tahrişte evet yarıyor şimdiye kadar bende onu kullandım ama ıasırıkta sanırım yaramıyor
birannne_ elcinbys mıstelanın göğüs ucu kremini sürüp gümüş kapak takın ben çok faydasını görmüştüm bebeğim çok emdiği için çok yara oluyordu
Mombaby12 garmastan pomat bu krem aşırı iyi bsn hamilelikte başlamıştım kullanmaya çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım sayesinde bi akrabam sizin yaşadıklarınızı yaşamıştı bana da o önermişti bu kremin yanı sıra gümüş kapak da kullanırsanız daha çabuk toparlarsınız lansinoh herkes de aynı etkiyi göstermiyor birde chatgpt ' ye de sorabilirsiniz hem evde yapabileceğin teknikleri (masaj, sağım) vs çok geçmiş olsun
cinartanem Şu gümüş kapak bi bana mı ters etki yapıyor, daha da hassaslaştırıyor kenarları kahveye değen yerleri