Evamm001 Arkadaşlar bir türlü ağrı geçmiyor batma gibi kola vuruyor bazen bazende boynuma boyundan başlıyor sırtım ve özellikle gogsum batıyor sol tarafım böyle bıçak saplanır gibi bi ağrı geçmiti tekrar başladı sol sadece sağda bisey yok ve ilk önce kardiyolojiye gittim kalpe baktı bırsey çıkmadı sonra genel cerraha gittim meme ultrasonu çekti elhamdulillah bisey çıkmadı ikiside baktılar bısey çıkmadı emzırıyorum ondan mı kaynaklı anlamadım gecmıyor bir kaç aydır beri böyle 4 aydır doğum yaptım acaba ondan kaynaklı mı
birannebirogull Evamm001 bende de oluyor o bende boyun düzleşmesi var bazen atak gibi oluyor bi süre oluyor sonra geçiyor belki sizinde öyledir
essnsr Kaslarla alakalı olabilir bendede yıllardır var kuru iğne yaptırdım hatta baya işe yaradı belki fizyoterapistlerde masajla açabilirler İstersenizbirde boynunuza baktırın bazen boyun fıtıklarıda bu şekilde ağrı yapıyor diye biliyorum Ama ben emzirdiğiniz için özellikle kaslardan olduğunu düşünüyorum Bir ortopediye gidin isterseniz
Evamm001 essnsr canım çok teşekkür ederim evet tam da öyle boynumda zaten kaynaklanan ağrı diğer taraflara vuruyor boynum aşırı ağrıyor asıl ağrı zaten boyunda başlıyor sonra da göğüse vuruyor teşekkür ederim yorumun için
Minnokkunannesi Aynısını yaşıyorum. Kalp, genel cerrahi, ortopedi, fizik tedavi, beyin cerrahi gitmediğim yer kalmadı ama hala aynıyım