MinikMucizemm_ 14 aylık bebeğim saat 7 de mantı yedi. Saat 10 da uyutmaya başlayacağım açıkmaya başlamıştır diye 240 cc mama yapıp içiricem gece tok olsun diye. Mamayı her gece yatmadan veriyorum sadece sabahları yumurta çorba vs yiyor. Siz mesela nasıl yapıyorsunuz benim ilk bebeğim ve nasıl bir yol izlemeliyim gece yatarken ne yedirebilirim falan ?
etuerk MinikMucizemm_ oğlum 22 aylıga kadar gece yatmadan sadece mamasını içti 5 gibi akşam yemeği yerdi 6.6 gibi mama içerdi 7 7.5 uyurdu extra bişey yapmadım
Pamukhanim_ MinikMucizemm_ 14 aylık gece beslenmesi yok yemek te pek yemez 19.30 gibi 1 tane köfte 1 çatal da pırasa ve patates yedi 1 kaşık da yoğurt 20.30 da uyuttum emerek uyuyor yarım saate yakın emdi bu şekilde yapıyorum
aydint 14 buçuk aylık sütten kestim mama zaten içmiyor, akşam yemeği sonrası meyve gibi yada bizim atıştırmalıklarımızdan İsterse veriyorum, mama için büyük değil mi artık bilemedim
MinikMucizemm_ aydint Normalda 1 buçuk - 2 yaşa kadar verilebiliyormuş ben uykuya geçişte ve geceleri uyanıyor o zaman veriyorum yavaş yavaş azaltıyorum içmediği zaman ağlıyor mama diye
aydint MinikMucizemm_ memeden kesmek gibi bence gece beslenmelerini daha da büyümeden kesmenizi tavsiye ederim
Pamukhanim_ MinikMucizemm_ çok nadir emmeye değil artık biliyor emmedigini ama bazen uyanır biraz uyanık kalır su veririm isterse sonra uyumaya devam eder bazen de kesintisiz 10 saat uyur
Pamukhanim_ MinikMucizemm_ biz 1 ay oldu keseli kahvaltı yapmıyor belki yer diye kestim ben ama pek faydası olmadı
MinikMucizemm_ Pamukhanim_ Ben hergün kahvaltısına dikkat ediyorum yumurtasına peynirine bazen yemediği oluyor. Normalda 6-7 gibi uyanıyor mama yapıyorum uyuyor geri. Saat 10 da tok karna ilacımız var uyanmamış uyuyor oluyorsa tekrar az bi mama yapıp içiriyorum
Pamukhanim_ MinikMucizemm_ bizim 6-7 de kalkar geri uyumaz asla sevmiyor kahvaltı yok yani meme de az zaten ama denedim onuda içmedi böyle aç aç duruyoruz
MinikMucizemm_ Pamukhanim_ Dönemseldir belki biraz zaman geçtikten sonra tekrar deneyebilirsin ben öyle yapıyorum 1-2 hafta kesiyorum
Pamukhanim_ MinikMucizemm_ yok bizim 6. aydan beri doktor memeyi komple kesince düzelir dedi yılbaşından sonra komple kesmeyi düşünüyorum