Kızlar benimde bebeğim doğduktan sonra 2 kere solunumsuz kalmış siz bu durumları yaşadınız mı bebekleriniz şimdi nasıl benim 1 hafta yoğun bakımda 1 hafta benimle anne bebek uyum odasında kaldı entübe falan edilmişti şimdi iyi ama mr sonuçları eeg falan var neler yaşadınız anlatır mısınız