nurzeyd06 ilk öğünü süt olsun, ikinci öğünde acıkmasına 30 dk kala falan iyi oluyor. Tatmaya gönüllü olur biraz daha ama çok acıkmış da olmaz. Ya da daha kolayı bu bence, akşam siz yemek yerken ona da tattırın, sizi gördüğü için muhtemelen biraz daha heveslenir