Kızlar Üç buçuk aylık bir bebeğim var Bebelac Gold 1 kullanıyorum Fakat şu bir haftadır mamanın dibinde 30 CC ya da 60 CC kadar bir mama bırakıyor bu dibinde mama bırakması onu hiçbir şekilde içmemesinin sebebi mamayı değiştirmem gerekiyor olmam mı nedir acaba