aksutuce 2aylık bebeğim var.dun burnum bıranda tıkandı.grip olduğumu hissediyorum. Bugünde akıyor tıkanıyor.Emzirdiğim için ilaçta içemiyorum . Var mı önerileriniz. Bebeğime geçecek dıye korkuyorum
aslanim06 aksutuce maske ile emzirin ama mutlaka sık sık emzirin. Antikorlar süte sütünüzden de bebeğe geçiyor hasta olma riski çok çok düşer emdikçe. Kendiniz için de buhar terapisi yapabilirsiniz sinüsleri çok güzel boşaltıyor, geçmiş olsun 🌸
tugcekoksel aksutuce maske taktığım halde benim bebeğime de geçti maalesef, ıhlamur içebilirsiniz grip için ama diğer ilaçlar uygun değil
Kizilciksurubu aksutuce Emzirirken kullanılan ilaçlar var grip için. Doktora gidin ve emzirdiğinizi söyleyin, ona göre ilaç verecektir. Bebeğe geçmeme ihtimali çok düşük emzirirken. O yüzden bir an önce doktora görünmenizde fayda var derim.
tugba616_ aksutuce benimde 3 aylık bebeğim var ikimizde hasta olduk yine maske takıyorum ben balli limonlu ıhlamur iciyorum
aksutuce aslanim06 buhar terapisi yapıyorum arada bebeğime de veriyorum . Doktora gittim ilaç vermiyorlar bende ıhlamur içiyorum . Ama böylede uzun süre de geçecek . Maske taksamsa her türlü bebeğe geçecek .umarım geçmezde 😟
aksutuce tugcekoksel benim ikşnci gripim bu daha önceden eşimden geçti bebeğime dah 25 günlüktü sonra bana geçti . Şimdi tekrar oldu benden bebeğimegeçicek diye korkuyorum ama evdeyız sonuçta ne kadar kaçıcaz . Bende ıhlamur yaptım umarım çabucak geçer . Doya doya ssvemıyorum bir şey olucak diye
aksutuce tugba616_ ballı limonlu ıhlamura bende başladım . Buhar makınesinenin karşısında oturuyorum bir de