Önlük ben trendyoldan naylon var ya uzun kolluklu olanları kullanıyordum ama artık takmak istemiyor kreşte takmadıkları için evde de istemiyor. O yüzden belki sizin de önceden alışmadıysa hele zor takar. Leke çıkarıcı stop sıkıp üstüne bingo çamaşır suyu var ya klorsuz onu direkt üstüne döküyorum genel olarak çıkartıyor. Ama bi hafta falan beklersem bazı lekeler çıkmıyor dediğiniz gibi bu yöntemle yıkıyorum bi kaç kere o zaman çıkıyor. Deneyebilirsiniz.