22 haftalık hamileyim . Az önce detaylı ultrasondan çıktım kalbinden çıkan ana damar kola giderken yemek borusunun arkasından geçiyormuş Buda şüpheli bir durum yaratıyor . Amniyosentes olacağım haftaya . Normali yemek borusunun önünden geçmesi gerekiyormuş . Yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim