123321123 bende sizinle aynı düşüncelerdeydim. Kardeş candır. O yüzden kardeşi büyütmeden yaptım rahatlığa alışsaydım yapamazdım bide yaş problemimiz vardı. İlk çocuk ne kadar sıkıntılıysa ikinci uslu olur dediler ikinci anamı ağlattı. Yani demem oki her bebek bir değil. Kendi doğasıyla doğuyor. Büyük oğlum söz dineleyen akıllı bi çocuktu doğumdan sonra o gitti başka çocuk geldi sanki. Kıskançlık diz boyu yani. Zor oluyor evet hemde çok zor ilk zamanlar ama bi tık büyüyünce her şey düzeliyor. Azcık daha büyütsem rahatım inşallah bu arada biri 3.5 biri 1.5 yaşınd