edabrk Kızlar ya oğluma bir sürü dış giyim peluş tulum aldım ama hepsi 3 aydan başlıyor o yüzden de aşırı büyük geliyor. Hastaneye giderken falan giydirmek için herlere baktım yenidoğan için yok yani dizin bildiğiniz var mı