Oğlum 6.5 aylık, ben odadan çıkıp gidince hiç oralı olmuyor kendi kendine takılmaya devam ediyor. Bu durum beni çok üzmeye başladı çünkü çalışıyorum ve nadiren emzirebiliyorum, güvenli bağlanamamasından korkuyorum. Bu aylarda olmayan ama sonradan ortaya çıkan var mı?