Kızlar merhaba bebeğim bir buçuk yaşında iki üç gündür kakasini yapacağı zaman aynı koltuğun arkasına gidip yapıyor bu normal mi daha önce kaka yaptığı için hiç tepki vermedim bağırmamda yine altını değiştirirken yüzümü felanda ekşitmem benden korktuğu için mi böyle yapıyor anlam veremedim siz bebeklerinizde böyle bişey yaşadınız mı