mom97X Kızım bi kaç güne 18. ayına girecek, yaklaşık 2 haftadır huysuzluğu ve krizleri daha da arttı. Yaşadığımız bu durum 1,5 yaş sendromu mu yoksa 2 yaş sendromunun başlangıcı filan mı ?