Merhaba anneleri kızım iki hafta sonra iki yaşına girecek aşırı inatlaşma var yapma dediğimi yapıyor dökme dediğimi döküyor bağırma çığlık ses yükseltme çok fazla var sizde durumlar nedir bir tek ben mi yaşıyorum bu durumu yoksa genel bir dönem mi atak mı genel bir durum mu içimi rahatlatın tavsiyelerinizi açığım çok sıkılgan aşırı derecede 5 dakika oyalanıyor Oynadığı şeylerle veya etkinliklerle çabuk sıkılıyor ne yapabilirim devamlı dışarı çıkmak istiyor parka gitmek istiyor dışarıyı çok seviyor ne gibi anneleriniz var başından böyle bir şey geçenler kriz anının durumları nasıl yönettiz sesim yükseltmek istemiyorum ama ara ara oluyor tabii ki de beni çok iyi anlıyorsunuzdur cevaplarınızı bekliyorum