Aysegul1910 sizin doktorlarda tuhafmis göbek fıtıği bizdede vardı kaç doktor gördü çocuk doktoruda aynı şeyi söyledi içimiz rahatlasin diye gittiğimiz cerrahta, kendiliğinden geçer dert etme dediler dedikleri gibide oldu 4 5 aylıkken geçti gitti, para baglamakmis vs.etkili yöntemler değil, zaten birşey uygulamayıncada kendiliğinden geçiyor, inek sütüne gelirsekte ben doğru bulmuyorum, tercih meselesi, miniklerin bağırsakları henüz o kadar kuvvetli değil ben yoracagini düşünüyorum, hem mamaların içinde vitaminler vs.de var sanırım hemde birçok işlemden geçip bebeklere uygun hale geliyoe içeriğindeki inek sütü, tercih sizin doktorunuzla görüşebilir siniz, daha doğru yönlendirir