Merhaba Haziran’da doğum yaptım ve 10gunluk olduğumda kollarımın kasintisindan cildiyeye gittim ve uyuz olduğumu söyledi losyon verdi. Emziriyorum bebeğime gecermi dedim hyr dedi 1ay sonra bebeğimde yaralar çıkmaya başladı çocuk doktoru cildiye hepsi baktı hiç biri uyuz demedi hepsi cilt kuruluğu dedi başka başka özel nemlendirici yıkama jelleri yağlar kremler verdiler git gide ilerlemeye başladı ve başka bı hastanedeki Dr uyuz olduğunu söyledi o günden beri uğraşıyoruz losyonlar eczane karisimlari hepsini kullandık ve Dr artık başka bı tedavisi yok diyo 6 aylık olduk hala geçmedi başına gelen varsa yardım edin nolur bebeğim ağlamaktan bitti artık 🤲🏻🤲🏻