Kizlar bi bakin allah askina nimo marka test var burda hep o marka satiliyo 4 tane test yaptim hemen cikti 3 pozitif erken gebelik 1 negatif kaset test belli belirsiz cizgi arkasina isik tutunca 2 cizgi gozukuyor gun icinde farkli zamanlar da yaptim hemen cikti yalanci pozitif olma ihtimali var midir daha once yasadim cunku nimoda ama 3 testte pozitif cikar mi yani umutlanmak hayal kirikligi yasamak da istemiyorum 3 gun var regliye daha benim 3 testinde yanilma payi olur mu bi yardimci olun


