10 gün önce çok az olmuştu biraz baktım internetten mantar yazıyor ve diş çıkarma zamanı oluyor diyende olmuş gerçekten de ilk dişi çıktı, yarın 7 aylık olacak ailemin yanına memlekte geldim 2 gündür poposunun arası full yani bembeyaz sivilce gibi kıpkırmızı günlerdir pişik kremi sürüyorum ama hiç fayda etmedi. bugün sağlık ocağında götürdük 2 tane krem yazdı bu durumu yaşayan varmı ya. Evime gidince çocuk doktoruna da götürücem ama geçmedi bir türlü… diş çıkarması. grip öksürük bir de poposu böyle yavrum sürekli ağlıyor ağrısından🥹 doktor da bişey söylemedi girdiğimizle çıktığımız bir oldu