Kızlarrr selam bugün adet oldum neyse sabah uyandıktan yarım saat sonra sol mememin altı içe doğru bir batma acı hissi var sabah daha yoğundu şuan hafifledi ara ara oluyor elimle kontrol ettim elime gelen bir şey olmadı bir arada yanma hissi oldu 15-20 saniyelik o mememde bende bir panik olmadım değil senede bir ultrason ile kontrole gidiyorum en son eylülün başında gitmiştim hersey temizdi dr bana ağrı sızı acı oluyorsa hiç korkma kötü şeyler sessiz olur demişti hormonsal kas ile ilgili olabilir falan ağrı sızı olabilir demişti ama böyle bir şeyde ilk defa oluyor kızlar varmı aranızda buna benzer durum yaşayan