Merhaba kızlar 1 sınıfa giden oğlum var geçen sene Anasınıfına da gitmişti bu sene 2 hafta öncesine kadar hiçbir sorun yoktu Sadece servisle gittiği için okula benim götürmemi isteyip Ağlıyordu Ben de en son çare baktım olacak gibi değil kendim götürüp getirmeye başladım son 2 haftadır öğretmeni diğer arkadaşlarına uyup ders dinlemediğini sürekli hareketli şımarık olduğunu söylüyor güzellikle Konuşuyorum anlamıyor bağırıyorum anlamıyor ceza veriyorum Yine anlamıyor doktora götürdüm Şu an için ilaç veremem takip etmek lazım dedi şöyle bir durum var 3 aydır şımarmayan çocuk 2 haftadır neden şımarıyor olabilir Ben de gerçekten artık çözümler tükendi Ne yapacağımı bilmiyorum çocuğu böyle olan çözüm bulan var mı acaba Yani bitkisel şurup kullanmayı bile düşündüm açıkçası bildiğiniz varsa eğer Çünkü artık gerçekten çok bunalmış durumdayım😔😔😔